Klachten

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wanneer je een klacht hebt over vanJorien, de werkwijze, onze service of over een product dat je via deze website hebt gekocht, dan vragen wij je om contact met ons op te nemen.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht rechtstreeks aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Heb je een klacht die met spoed door ons moet worden behandeld, dan kan je contact opnemen met Michel van Doorn van "vanJorien" en vanNienke sieraden. Direct contact kan via email info@vanjorien.nl of via telefoonnummer 06-48 79 75 00 ( 09:00 tot 21:00 )

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar vanJorien bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).