Mini Cart

Klachten

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wanneer u een klacht heeft over vanNienke sieraden, de werkwijze, onze service of over een product dat u via deze website heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht rechtstreeks aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Heeft u een klacht die met spoed door ons moet worden behandeld, dan kunt u contact opnemen met Michel van Doorn van vanNienke sieraden.

Direct contact kan via email info@vannienkesieraden.nl of via Whatsapp 06-48 79 75 00 ( 09:00 tot 21:00 )

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.